Telefoontje met de klantenservice van Dutchtone.
U bent verbonden met de klantenservice van Dutchtone. Dit gesprek kost 75 cent. … Druk op de 9 als u een medewerker wilt spreken.
Ring… Ring… Een ogenblik geduld a.u.b., u wordt zo spoedig mogelijk geholpen.
Tuut… Tuut… Een ogenblik geduld a.u.b., u wordt zo spoedig mogelijk geholpen.
Tuut… Tuut… Een ogenblik geduld a.u.b., u wordt zo spoedig mogelijk geholpen.
Tuut… Tuut… Een ogenblik geduld a.u.b., u wordt zo spoedig mogelijk geholpen.
…
Met Dutchtone, met de klantenservice, met Messersmit, waarmee kan ik u helpen?
Met Vermaseren, ik wil voor mijn prepaid toestel een opwaardeerkaart kopen van 25,- maar ze hebben er hier alleen van 40,-. Hoe zit dat, wat is de prijs van de goedkoopste?
Een ogenblikje, even navragen … Klopt, 40,- kosten ze. Die van 25,- zijn er uit.
Ja, maar met die van 40,- doe ik bijna 2 jaar. Is nu de termijn waarbinnen ik opnieuw moet opwaarderen ook verlengd van 1 naar 2 jaar? Anders moet ik ieder jaar voor 15,- te veel kopen, als ik doodga staat er dan 500,- ongebruikt op mijn mobieltje.
Tja, pech gehad. Voor klachten kunt u schrijven. Ik kan hier niks aan doen.
Ja, maar toen u mij dat toestel aansmeerde, waren er kaartjes van 25,-. Op deze manier maakt u wel een erg ordinaire prijsverhoging, voor mij van ongeveer 100%. Enne, schrijven?? Bellen, zult u bedoelen, ik bel toch met een telefoonmaatschappij. Verbind me maar door.
Ik kan u niet doorverbinden.
Geef dan maar een ander nummer van Dutchtone waar ik heen kan bellen. Doe maar uw baas.
Die vertelt hetzelfde als ik.
Dat vroeg ik niet. Het nummer graag.
Die vertelt hetzelfde als ik.
Mag ik het telefoonnummer van uw baas?
Die vertelt hetzelfde als ik.
Dat heb ik gehoord, ja, mag ik dan nu zijn nummer?
Die vertelt hetzelfde als ik. En we zijn geen klachtendienst maar klantendienst.
Ja, ja, capito, mag ik dat nummer nu?
Dat heb ik niet, bovendien vertelt ie hetzelfde als ik.
Hebt u dat niet? En als u ziek wordt en u wilt afmelden, waar belt u dan heen?
Niet naar mijn baas. Die vertelt hetzelfde als ik.
O.K., even opnieuw proberen. Als u opslag wilt, wie belt u dan? Geef dat nummer maar.
….
Die vertelt hetzelfde als ik. Ik ga dit gesprek afbreken. Goedemiddag. Tuut… tuut… tuut…
Fijn, zo'n baas, als je opslag wilt.